Napisz do nas .

    Dziękujemy za wiadomość

    Szukaj na stronie

    Wpisz poniżej szukaną frazę

    Filtry

    Typ
    Szukane słowo
    Cena
    -

    FAQ

    Najczęściej zadawane
    pytania i odpowiedzi 

    Wszystkie
    1
    Czy jest możliwość zamówienia usługi transportu z lotniska?

    tak, możemy zorganizować transport z lotniska na życzenie. Prosimy o wcześniejszy kontakt w tej sprawie.

    2
    Czy oferujecie usługi pralnia?

    tak, świadczymy usługi prania i prasowania za dodatkową opłatą.

    3
    Czy jest dostęp do przechowalni bagażu?

    tak, oferujemy przechowalnię bagażu, która jest dostępna przed zameldowaniem i po wymeldowaniu.

    4
    Czy macie siłownię?

    na terenie obiektu nie posiadamy siłowni. Jednak na przeciwko naszego obiektu znajduje sie profesjonalna siłownia.

    5
    Czy w pokoju znajduje się telewizor?

    tak, wszystkie nasze pokoje wyposażone są w Smart TV z dostępem do apliakcji Smart.

    6
    Czy obiekt dostosowany jest dla osób niepełnosprawnych?

    Niestety, nasz budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Jednak mamy nadzieję, że w przyszłości uda nam się dostosować obiekt dla tej grupy Gości.

    7
    Transfer

    oferujemy dodatkowe odpłatne, usługi związane z transferem z lotniska. Jeśli potrzebujesz naszej pomocy zainteresowany skontaktuj się z nami.

    8
    Jakie są atrakcje turystyczne w okolicy?

    chętnie pomożemy wskazać atrakcje turystyczne w okolicy i udzielimy informacji na temat miejsc, które warto odwiedzić.

    9
    Czy śniadanie jest dostępne w obiekcie?

    W naszym obiekcie nie oferujemy śniadań, jednak współpracujemy z lokalnymi restauracjami. Jeśli życzą sobie Państwo śniadania podczas pobytu, możemy zorganizować je w pobliskiej, zaprzyjaźnionej restauracji.

    Więcej

    Prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym Zespołem, w celu ustalenia szczegółów, abyśmy mogli odpowiednio wszystko zorganizować.

    10
    Jakie są dostępne rodzaje standardu apartamentów?

    Oferujemy trzy różne standardy apartamentów, z każdym z nich charakteryzującym się unikalnym stylem. Każdy apartament jest przeznaczony dla maksymalnie dwóch osób.

    11
    Jak dokonać rezerwacji?

    Rezerwację można dokonać online na naszej stronie internetowej, telefonicznie lub przesyłając do nas zapytanie na nasz adres e-mail.

    12
    Czy można zapłacić za pobyt na miejcu w recepcji?

    nasze apartamenty to odpowiedź na potrzeby klientów ceniących sobie elastyczność i prywatność. W pełni zautomatyzowane, pozwalają na niezależność, a nasz zespół jest zawsze dostępny zdalnie, aby sprostać wszystkim oczekiwaniom Gości.

    13
    Czy można dostawić dodatkowe łóżko i łóżeczko dziecięce w pokoju?

    Niestety nie posiadamy możliwości dostawienia dodatkowych łóżek i łóżeczek dziecięcych w apartamentach.

    14
    Czy macie dostęp do Wi-Fi?

    Tak, zapewniamy bezpłatny dostęp do internetu dla naszych gości. Jest on dostępne w całym obiekcie.

    15
    Czy można bezpłatnie odwołać rezerwacje

    Tak, większość rezerwacji można odwołać z odpowiednim wyprzedzeniem, w tym celu prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem.

    16
    Jakie są akceptowalne metody płatności

    Akceptujemy wszystkie metody płatności w formie przelewu, płatności na telefon oraz blik.

    17
    Zakaz palenia w pomiszczeniach

    w naszych apartamentach znajdują się czujniki dymy, które monitorują wydobywanie się substancji smolistych. Dla bezpieczeństwa, zakazuje się używać, stosować papierów lub e-papierosów w pomieszczeniach. 

    18
    Polityka względem zwierząt

    w apartamentach nie ma możliwości pobytu ze zwierzętami. W przypadku niepoinformowania nas o przebywaniu ze swoim pupilem w apartamencie. Właściciel zostanie obciążony dodatkową opłatą, liczoną z każdy dzień pobytu w wysokości miedzy 50 - 100 zł .

    19
    Kiedy zaczyna się doba w naszych apartamentach?

    Rozpoczyna się o godzinie 15:00 i kończy się o godzinie 11:00 dnia następnego. Możemy rozważyć wcześniejsze zameldowanie na Twoje życzenie.

    20
    Możesz komunikować się z nami

    Zarówno w języku polskim, angielskim, niemieckim, ukraińskim, rosyjskim jak i hiszpańskim.

    21
    Zasady dotyczące pobytu dzieci

    W naszych apartamentach dzieci w każdym wieku są zawsze mile widziane. Ponadto – mali goście do lat 3 mają zapewniony bezpłatny pobyt.

    22
    Parking

    tak, miejsca postojowe znajdują się 50 metrów od naszego obiektu i są dodatkowo płatne.

    Uwaga: Prosimy o wcześniejszą rezerwację miejsc w tym celu prosimy o skontaktowanie się z naszym Zespołem.

    Informacyjne
    1
    Czy obiekt dostosowany jest dla osób niepełnosprawnych?

    Niestety, nasz budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Jednak mamy nadzieję, że w przyszłości uda nam się dostosować obiekt dla tej grupy Gości.

    2
    Czy śniadanie jest dostępne w obiekcie?

    W naszym obiekcie nie oferujemy śniadań, jednak współpracujemy z lokalnymi restauracjami. Jeśli życzą sobie Państwo śniadania podczas pobytu, możemy zorganizować je w pobliskiej, zaprzyjaźnionej restauracji.

    Więcej

    Prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym Zespołem, w celu ustalenia szczegółów, abyśmy mogli odpowiednio wszystko zorganizować.

    3
    Jakie są dostępne rodzaje standardu apartamentów?

    Oferujemy trzy różne standardy apartamentów, z każdym z nich charakteryzującym się unikalnym stylem. Każdy apartament jest przeznaczony dla maksymalnie dwóch osób.

    4
    Jak dokonać rezerwacji?

    Rezerwację można dokonać online na naszej stronie internetowej, telefonicznie lub przesyłając do nas zapytanie na nasz adres e-mail.

    5
    Czy można dostawić dodatkowe łóżko i łóżeczko dziecięce w pokoju?

    Niestety nie posiadamy możliwości dostawienia dodatkowych łóżek i łóżeczek dziecięcych w apartamentach.

    6
    Czy macie dostęp do Wi-Fi?

    Tak, zapewniamy bezpłatny dostęp do internetu dla naszych gości. Jest on dostępne w całym obiekcie.

    7
    Czy można bezpłatnie odwołać rezerwacje

    Tak, większość rezerwacji można odwołać z odpowiednim wyprzedzeniem, w tym celu prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem.

    8
    Jakie są akceptowalne metody płatności

    Akceptujemy wszystkie metody płatności w formie przelewu, płatności na telefon oraz blik.

    9
    Kiedy zaczyna się doba w naszych apartamentach?

    Rozpoczyna się o godzinie 15:00 i kończy się o godzinie 11:00 dnia następnego. Możemy rozważyć wcześniejsze zameldowanie na Twoje życzenie.

    10
    Możesz komunikować się z nami

    Zarówno w języku polskim, angielskim, niemieckim, ukraińskim, rosyjskim jak i hiszpańskim.

    11
    Zasady dotyczące pobytu dzieci

    W naszych apartamentach dzieci w każdym wieku są zawsze mile widziane. Ponadto – mali goście do lat 3 mają zapewniony bezpłatny pobyt.

    Dodatkowe usługi
    1
    Czy jest możliwość zamówienia usługi transportu z lotniska?

    tak, możemy zorganizować transport z lotniska na życzenie. Prosimy o wcześniejszy kontakt w tej sprawie.

    2
    Czy oferujecie usługi pralnia?

    tak, świadczymy usługi prania i prasowania za dodatkową opłatą.

    3
    Czy jest dostęp do przechowalni bagażu?

    tak, oferujemy przechowalnię bagażu, która jest dostępna przed zameldowaniem i po wymeldowaniu.

    4
    Czy macie siłownię?

    na terenie obiektu nie posiadamy siłowni. Jednak na przeciwko naszego obiektu znajduje sie profesjonalna siłownia.

    5
    Transfer

    oferujemy dodatkowe odpłatne, usługi związane z transferem z lotniska. Jeśli potrzebujesz naszej pomocy zainteresowany skontaktuj się z nami.

    6
    Czy śniadanie jest dostępne w obiekcie?

    W naszym obiekcie nie oferujemy śniadań, jednak współpracujemy z lokalnymi restauracjami. Jeśli życzą sobie Państwo śniadania podczas pobytu, możemy zorganizować je w pobliskiej, zaprzyjaźnionej restauracji.

    Więcej

    Prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym Zespołem, w celu ustalenia szczegółów, abyśmy mogli odpowiednio wszystko zorganizować.

    7
    Czy można dostawić dodatkowe łóżko i łóżeczko dziecięce w pokoju?

    Niestety nie posiadamy możliwości dostawienia dodatkowych łóżek i łóżeczek dziecięcych w apartamentach.

    8
    Parking

    tak, miejsca postojowe znajdują się 50 metrów od naszego obiektu i są dodatkowo płatne.

    Uwaga: Prosimy o wcześniejszą rezerwację miejsc w tym celu prosimy o skontaktowanie się z naszym Zespołem.

    Zakazy
    1
    Zakaz palenia w pomiszczeniach

    w naszych apartamentach znajdują się czujniki dymy, które monitorują wydobywanie się substancji smolistych. Dla bezpieczeństwa, zakazuje się używać, stosować papierów lub e-papierosów w pomieszczeniach. 

    2
    Polityka względem zwierząt

    w apartamentach nie ma możliwości pobytu ze zwierzętami. W przypadku niepoinformowania nas o przebywaniu ze swoim pupilem w apartamencie. Właściciel zostanie obciążony dodatkową opłatą, liczoną z każdy dzień pobytu w wysokości miedzy 50 - 100 zł .

    Metody płatności
    1
    Czy można zapłacić za pobyt na miejcu w recepcji?

    nasze apartamenty to odpowiedź na potrzeby klientów ceniących sobie elastyczność i prywatność. W pełni zautomatyzowane, pozwalają na niezależność, a nasz zespół jest zawsze dostępny zdalnie, aby sprostać wszystkim oczekiwaniom Gości.

    2
    Jakie są akceptowalne metody płatności

    Akceptujemy wszystkie metody płatności w formie przelewu, płatności na telefon oraz blik.

    Udogodnienia
    1
    Czy jest dostęp do przechowalni bagażu?

    tak, oferujemy przechowalnię bagażu, która jest dostępna przed zameldowaniem i po wymeldowaniu.

    2
    Czy macie siłownię?

    na terenie obiektu nie posiadamy siłowni. Jednak na przeciwko naszego obiektu znajduje sie profesjonalna siłownia.

    3
    Czy w pokoju znajduje się telewizor?

    tak, wszystkie nasze pokoje wyposażone są w Smart TV z dostępem do apliakcji Smart.

    4
    Czy macie dostęp do Wi-Fi?

    Tak, zapewniamy bezpłatny dostęp do internetu dla naszych gości. Jest on dostępne w całym obiekcie.

    5
    Możesz komunikować się z nami

    Zarówno w języku polskim, angielskim, niemieckim, ukraińskim, rosyjskim jak i hiszpańskim.

    Atrakcje turystyczne
    1
    Jakie są atrakcje turystyczne w okolicy?

    chętnie pomożemy wskazać atrakcje turystyczne w okolicy i udzielimy informacji na temat miejsc, które warto odwiedzić.

    default

    MASZ WIĘCEJ PYTAŃ?

    Staramy się udzielać odpowiedzi na wszystkie zagadnienia

     

    Zadzwoń

    +48 531 639 177

     

    lub napisz do nas wiadomość

    info@mnapartmentshome.pl

    Zeskanuj qr-kod i napisz do nas

    default

       WhatsApp

    Wyślij wiadomość za pomocą formularza

    Dziękujemy za wiadomość