Prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym Zespołem, w celu ustalenia szczegółów, abyśmy mogli odpowiednio wszystko zorganizować.
FAQ
Najczęściej zadawane
pytania i odpowiedzi
tak, możemy zorganizować transport z lotniska na życzenie. Prosimy o wcześniejszy kontakt w tej sprawie.
tak, świadczymy usługi prania i prasowania za dodatkową opłatą.
tak, oferujemy przechowalnię bagażu, która jest dostępna przed zameldowaniem i po wymeldowaniu.
na terenie obiektu nie posiadamy siłowni. Jednak na przeciwko naszego obiektu znajduje sie profesjonalna siłownia.
tak, wszystkie nasze pokoje wyposażone są w Smart TV z dostępem do apliakcji Smart.
Niestety, nasz budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Jednak mamy nadzieję, że w przyszłości uda nam się dostosować obiekt dla tej grupy Gości.
oferujemy dodatkowe odpłatne, usługi związane z transferem z lotniska. Jeśli potrzebujesz naszej pomocy zainteresowany skontaktuj się z nami.
chętnie pomożemy wskazać atrakcje turystyczne w okolicy i udzielimy informacji na temat miejsc, które warto odwiedzić.
W naszym obiekcie nie oferujemy śniadań, jednak współpracujemy z lokalnymi restauracjami. Jeśli życzą sobie Państwo śniadania podczas pobytu, możemy zorganizować je w pobliskiej, zaprzyjaźnionej restauracji.
Prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym Zespołem, w celu ustalenia szczegółów, abyśmy mogli odpowiednio wszystko zorganizować.
Oferujemy trzy różne standardy apartamentów, z każdym z nich charakteryzującym się unikalnym stylem. Każdy apartament jest przeznaczony dla maksymalnie dwóch osób.
Rezerwację można dokonać online na naszej stronie internetowej, telefonicznie lub przesyłając do nas zapytanie na nasz adres e-mail.
nasze apartamenty to odpowiedź na potrzeby klientów ceniących sobie elastyczność i prywatność. W pełni zautomatyzowane, pozwalają na niezależność, a nasz zespół jest zawsze dostępny zdalnie, aby sprostać wszystkim oczekiwaniom Gości.
Niestety nie posiadamy możliwości dostawienia dodatkowych łóżek i łóżeczek dziecięcych w apartamentach.
Tak, zapewniamy bezpłatny dostęp do internetu dla naszych gości. Jest on dostępne w całym obiekcie.
Tak, większość rezerwacji można odwołać z odpowiednim wyprzedzeniem, w tym celu prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem.
Akceptujemy wszystkie metody płatności w formie przelewu, płatności na telefon oraz blik.
w naszych apartamentach znajdują się czujniki dymy, które monitorują wydobywanie się substancji smolistych. Dla bezpieczeństwa, zakazuje się używać, stosować papierów lub e-papierosów w pomieszczeniach.
w apartamentach nie ma możliwości pobytu ze zwierzętami. W przypadku niepoinformowania nas o przebywaniu ze swoim pupilem w apartamencie. Właściciel zostanie obciążony dodatkową opłatą, liczoną z każdy dzień pobytu w wysokości miedzy 50 - 100 zł .
Rozpoczyna się o godzinie 15:00 i kończy się o godzinie 11:00 dnia następnego. Możemy rozważyć wcześniejsze zameldowanie na Twoje życzenie.
Zarówno w języku polskim, angielskim, niemieckim, ukraińskim, rosyjskim jak i hiszpańskim.
W naszych apartamentach dzieci w każdym wieku są zawsze mile widziane. Ponadto – mali goście do lat 3 mają zapewniony bezpłatny pobyt.
tak, miejsca postojowe znajdują się 50 metrów od naszego obiektu i są dodatkowo płatne.
Uwaga: Prosimy o wcześniejszą rezerwację miejsc w tym celu prosimy o skontaktowanie się z naszym Zespołem.
Niestety, nasz budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Jednak mamy nadzieję, że w przyszłości uda nam się dostosować obiekt dla tej grupy Gości.
W naszym obiekcie nie oferujemy śniadań, jednak współpracujemy z lokalnymi restauracjami. Jeśli życzą sobie Państwo śniadania podczas pobytu, możemy zorganizować je w pobliskiej, zaprzyjaźnionej restauracji.
Prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym Zespołem, w celu ustalenia szczegółów, abyśmy mogli odpowiednio wszystko zorganizować.
Oferujemy trzy różne standardy apartamentów, z każdym z nich charakteryzującym się unikalnym stylem. Każdy apartament jest przeznaczony dla maksymalnie dwóch osób.
Rezerwację można dokonać online na naszej stronie internetowej, telefonicznie lub przesyłając do nas zapytanie na nasz adres e-mail.
Niestety nie posiadamy możliwości dostawienia dodatkowych łóżek i łóżeczek dziecięcych w apartamentach.
Tak, zapewniamy bezpłatny dostęp do internetu dla naszych gości. Jest on dostępne w całym obiekcie.
Tak, większość rezerwacji można odwołać z odpowiednim wyprzedzeniem, w tym celu prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem.
Akceptujemy wszystkie metody płatności w formie przelewu, płatności na telefon oraz blik.
Rozpoczyna się o godzinie 15:00 i kończy się o godzinie 11:00 dnia następnego. Możemy rozważyć wcześniejsze zameldowanie na Twoje życzenie.
Zarówno w języku polskim, angielskim, niemieckim, ukraińskim, rosyjskim jak i hiszpańskim.
W naszych apartamentach dzieci w każdym wieku są zawsze mile widziane. Ponadto – mali goście do lat 3 mają zapewniony bezpłatny pobyt.
tak, możemy zorganizować transport z lotniska na życzenie. Prosimy o wcześniejszy kontakt w tej sprawie.
tak, świadczymy usługi prania i prasowania za dodatkową opłatą.
tak, oferujemy przechowalnię bagażu, która jest dostępna przed zameldowaniem i po wymeldowaniu.
na terenie obiektu nie posiadamy siłowni. Jednak na przeciwko naszego obiektu znajduje sie profesjonalna siłownia.
oferujemy dodatkowe odpłatne, usługi związane z transferem z lotniska. Jeśli potrzebujesz naszej pomocy zainteresowany skontaktuj się z nami.
W naszym obiekcie nie oferujemy śniadań, jednak współpracujemy z lokalnymi restauracjami. Jeśli życzą sobie Państwo śniadania podczas pobytu, możemy zorganizować je w pobliskiej, zaprzyjaźnionej restauracji.
Prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym Zespołem, w celu ustalenia szczegółów, abyśmy mogli odpowiednio wszystko zorganizować.
Niestety nie posiadamy możliwości dostawienia dodatkowych łóżek i łóżeczek dziecięcych w apartamentach.
tak, miejsca postojowe znajdują się 50 metrów od naszego obiektu i są dodatkowo płatne.
Uwaga: Prosimy o wcześniejszą rezerwację miejsc w tym celu prosimy o skontaktowanie się z naszym Zespołem.
w naszych apartamentach znajdują się czujniki dymy, które monitorują wydobywanie się substancji smolistych. Dla bezpieczeństwa, zakazuje się używać, stosować papierów lub e-papierosów w pomieszczeniach.
w apartamentach nie ma możliwości pobytu ze zwierzętami. W przypadku niepoinformowania nas o przebywaniu ze swoim pupilem w apartamencie. Właściciel zostanie obciążony dodatkową opłatą, liczoną z każdy dzień pobytu w wysokości miedzy 50 - 100 zł .
nasze apartamenty to odpowiedź na potrzeby klientów ceniących sobie elastyczność i prywatność. W pełni zautomatyzowane, pozwalają na niezależność, a nasz zespół jest zawsze dostępny zdalnie, aby sprostać wszystkim oczekiwaniom Gości.
Akceptujemy wszystkie metody płatności w formie przelewu, płatności na telefon oraz blik.
tak, oferujemy przechowalnię bagażu, która jest dostępna przed zameldowaniem i po wymeldowaniu.
na terenie obiektu nie posiadamy siłowni. Jednak na przeciwko naszego obiektu znajduje sie profesjonalna siłownia.
tak, wszystkie nasze pokoje wyposażone są w Smart TV z dostępem do apliakcji Smart.
Tak, zapewniamy bezpłatny dostęp do internetu dla naszych gości. Jest on dostępne w całym obiekcie.
Zarówno w języku polskim, angielskim, niemieckim, ukraińskim, rosyjskim jak i hiszpańskim.
chętnie pomożemy wskazać atrakcje turystyczne w okolicy i udzielimy informacji na temat miejsc, które warto odwiedzić.
Zadzwoń
lub napisz do nas wiadomość